Poczta głosowa

Poczta głosowa jest usługą, która umożliwi Ci "przekształcenie" Twojego aparatu telefonicznego w telefon z automatyczną sekretarką. Przy czym nie musisz kupować nowego telefonu ponieważ funkcję poczty głosowej będzie realizować centrala telefoniczna.

pierwsze spotkanie z pocztą głosową
mam już uruchomioną usługę poczty głosowej

menu główne poczty głosowej

Przenoszenie połączeń

Jeśli czekasz na ważny telefon a wybierasz się do znajomego, będziesz pracował w innym pokoju wybierz funkcję "Przenoszenie połączeń". Funkcja ta umożliwia przekazanie połączenia na wybrany przez Ciebie numer. Przy przenoszeniu natychmiastowym rozmowa zostanie przeniesiona natychmiast na ustalony przez Ciebie numer, bez informowania Cię o jej pojawieniu (brak sygnału dzwonienia). Dlatego też nie zapomnij anulować tej usługi gdy nie będziesz chciał już z niej korzystać. Możesz oczywiście wykorzystywać przenoszenie rozmów nie tylko wtedy gdy nie ma Cię w pobliżu aparatu telefonicznego. Możesz przenosić rozmowę na inny numer opcją "Przenoszenie połączeń w razie zajętości lub braku odpowiedzi" gdy prowadzisz rozmowę telefoniczną a ktoś próbuje się do Ciebie dodzwonić.

Usługa ta ma następujące odmiany:

natychmiastowe przenoszenie połączeń
anulowanie przenoszeń połączeń
zdalne przenoszenie połączeń
anulowanie zdalnego przenoszenia połączeń
natychmiastowe przenoszenie połączeń w razie zajętości
przenoszenie połączeń w razie braku odpowiedzi
przenoszenie połączeń w razie zajętości lub braku odpowiedzi

Bezpośrednia linia zewnętrzna

Rozmowy telefoniczne związane z tzw. "wyjściem na miasto" są taryfikowane, czyli ktoś będzie musiał za nie zapłacić. Rozmowy możemy podzielić na prywatne, za które płacić będziesz z własnej kieszeni oraz na służbowe, za które zapisane zostaną na konto Twego pracodawcy. By zadzwonić w prywatnej sprawie nie musisz biegać do najbliższej budki telefonicznej wystarczy bowiem skorzystać z funkcji "Bezpośredniej linii zewnętrznej". Pozwala ona rozróżnić połączenia służbowe i prywatne a przez to pozwala na pełne wykorzystanie Twego telefonu w miejscu pracy.

do rozmów służbowych
do rozmów prywatnych

Blokada aparatu

Gdy chcesz by z danego aparatu telefonicznego nie można było zadzwonić przy czym chcesz mieć możliwość odbierania rozmów przychodzących na ten telefon wystarczy uaktywnić usługę "Blokowanie aparatu".

Uwaga!

Usługę ta możliwa jest do realizacji bez znajomości hasła danego aparatu jednakże aby ją anulować hasło jest niezbędne. Dlatego przed skorzystaniem z tej usługi upewnij się że znasz hasło dostępu Twojego telefonu. Hasło przydzielane jest przez obsługę centrali (kliknij link aby poznać numer telefonu oraz godziny pracy obsługi centrali) przy czym istnieje możliwość zmiany przy użyciu funkcji "Zmiana hasła".

blokada aparatu
odblokowanie aparatu
zmiana hasła

Prośba o oddzwonienie.

Nie raz zdarzyło Ci się, że próbowałeś zadzwonić do kogoś w ważnej sprawie ale nie połączyłeś się gdyż numer ten był zajęty. Nie musisz czekać przy aparacie wybierając co jakiś czas zajęty numer w nadziei, że będzie już wolny. Wystarczy zamówić usługę "Prośba o oddzwonienie".

prośba o oddzwonienie.

Oczekiwanie na zwolnienie linii wewnętrznej

W przypadku gdy abonent do którego dzwonimy jest zajęty a jego numer należy do tzw. numerów wewnętrznych możemy uaktywnić tę usługę, która po zwolnieniu się numeru poinformuje nas a później umożliwi ponowne zestawienie połączenia.

oczekiwanie na zwolnienie się linii wewnętrznej.

Wybieranie tonowe

Jeśli posiadasz aparat z wybieraniem impulsowym (sprawdź typ i funkcje Twojego aparatu), dla którego w trakcie wybierania cyfr numeru w słuchawce usłyszysz ciąg impulsów (powtarzające się "stuknięcia"), to po wciśnięciu klawisza # możesz wprowadzać cyfry tzw. wybieraniem tonowym. Wybieranie tonowe umożliwia wybranie numeru wewnętrznego dzięki czemu w niektórych centralach nie musisz czekać na zgłoszenie się telefonistki. Przełączanie się na wybrany tryb wybierania umożliwiają klawisze # (tonowe) i * (impulsowe).